Do you have * normal,hygienic Food? #voedselvergiftiging

29 april 2016

Donderdag 28. 3 days left.

Na bijna 1 dag geslapen te hebben zou je tog denken dat je uitgerust wakker wordt. Koppijn joh. En Heeeel even richting de badkamer.

Wel Had ik zin aan iets en op advies alleen witte rijst wit brood en banaan.  Dus boven witte toast gehad. Ja ik Had automatic al een bruins vast want ik eet Never nooit wit brood. . Niet omdat het ongezonder Is maar vind wholegrain echt 10x lekkerder. Vervolgens richting het zwembad om maar weer de tanning in te gaan. De meiden gingen smiddags naar pokepoke. . Een restaurant waar je zelf je home made sushi bowl kan maken met rauwe tonijn.    Oké elke niet piepen . Niks aan te doen.  Maar rauwe vis vraagt natuurlijk egt om troubles. Dus ik hèb aar weer in het café hiernaast een salade gehaald met stukje kip. Uiteraard wel eerst helemaal uitelkaar gevist om te kijken of ie wel gaar Is hah maar ik kreeg ales niet weg hèb alleen de kip op gegeten .. Smiddags had ik persoonlijk voedingsconsult.  Ok erg interessant. Complete vragenlijst . Ben benieuwt want zij stuurt mij de tips en advies volgende week door via de mail. Daarna mn nikes maar aangetrokken Google maps aan en richting een cafeetje gelopen waarvan ik wist dat ze snacks hadden .  En de koelkast zit inmiddels vol met raw balls carrot cake apple bars.  Kijk hier doen ze niet aan snacks en onze hele groep heeft ok zin aan tussen doortjes enzo. . Thuis neem ik vaak een proteinbar of crackers of rijstwafels with peanut butter ofcourse. Haha meisje uit de groep die heeft dus echt heimwee daarna . Dr hoef maar een smoothie op de kaart te staan waar peanutbutter in zit en ze Is verkocht. Ben ik niet de enige. Als je hier iets kleins wil krijg je alsnog een Mega bowl met fruit en toppings niet normaal. Als je thuis meestal 2 tot 3 stukken fruit neemt Is dit hier echt wel fucking veel fruit. . Teveel . Met goeie moed ben ik even langs bali dit geweest om te vragen of het verstandig Was mee toen doen aan de les .ik wil het niet horen maar helaas . Kon beter nog een dagje rusten. Teleurstellend weer maar het hotel. Lang leve de WiFi want ik heb lekker veel contact met thuis. En ook maar even kijken naar tips en advies voor wat ik nu precies heb. Meestal moet je nooit niet op internet kijken want het maakt me eigenlijk bang. Regel 1. Niet sporten tijdens buikklachten . Oké kut.  Maar ik kan tot nu toch alleen maar lopen. En uit onderzoek naar de symptomen kan ik echt vast stellen dat ik een voedsel vergiftiging heb. Savonds ben ik met een meisje waarvan dit haar laatste avond Was mee geweest naar Little flinders . Leuk restaurantje iets verder op maar oh zo warm.  Ik heb serieus het hele uur staan trappelen met mn voeten . Weet niet waarom.  Was eigenlijk ook een beetje bang voor een paniek aanval omdat ik het warm Had en ik niet wist hoe het eten zou vallen. Voor de eiwitten weer kip pita brood sla en patatjes zaten er ook bij.  1e stukje kip ging al mis. Oké dat dus laten staan.  Pita ook niet . patat Was gewoon heerlijk. Zo gek. Ik ben echt geen eter maar miskien door het zout en zetmeel i think. Ook het water smaakt niet lekker weet niet wat ze er mee doen maar zitbtoch altijd een rare smaak aan. Om het nog erger te maken valt dus heel canggu weg. Zit je daar in het donker. En dus ook de airconditioning. Spaans benauwd.  In ons hotel was de elektriciteit binnen 5 sec al weer aan hoorde We.  Eigenlijk toen wel snel X afgerekend en op naar hotel . En daar ging het alweer mis. Koud warm koud ect kop gloeit gewoon. Ik lig gewoon met koorts in bed hahaah jezus . Ik Had voor vrijdag ochtend mn 2e surfles staan om half8.  Dat kan ok niet door gaan . Ik kan nog geen JUMP maken en ik crepeer. Dan besef ik ok wel hoe de laatste 2 dagen eruit gaan zien. Tja voor velen een echte vakantie. Gewoon aan het zwembad liggen . Dan heb  ik ook de minste pijn en voor het geval dat heb ik op paar meter mn kamer . Dit tot zo ver

Friday.

Oké ik heb eigenlijk niks spannend te vertellen.  Wordt wakker met steken in mn buik. Kijk wat je nu dus krijgt Is verstoppingen .vanaf woensdag tot gisteren 1 strip met medicijnen op. Tuurlijk Is het belangrijk dat niet alles wat je eet er direct uitgaat  ( lekker onderwerp weer) dat kan ook leiden tot uitdroging en weet ik veel wat .

Maar dit doet gvd ook pijn joh. Nog even volhouden  en maandag ben ik thuis. Denk wel dat het verstand Is dezelfde dag nog langs de dokter gaan ofniet?   Anyway boven op het balkon toast gehad * bruin met omelet  want nu moet ik weer wat vezels eten .daarna stukje gelopen richting de shopping straatjes. Paar kleine dingetjes gekocht en weer terug naar de kamer en straight to the swimming pool. Kak Wat een energie vergt dit.  Vanmiddag met alle dames naar shady shak. Heeeerlijke menu kaart. Echt jum.

Ik hen voor mn veilig maar een bakje bircher muesli besteld. Maar Keal ey wat moet er toch altijd weer vanalles doorheen. Zowiezo zijn mijn smaak pupillen weg maar na 5 hapjes Had ik alweer genoeg gehad.  Daarna even met ander meisje paar winkeltjes in geweest maar This allemaal beetje te hippie en meer voor het echte warme weer. Of het Is best prijzig voor wat je krijgt.  Kan ok beter naar nordhorn gaan shoppen dus haha. Moest hier nog wel even om lachen . Kreeg ik dus een SMS van me zus * cola patat witbrood snickers & health retreat?   Ja hahaha this wat . Ik ben hier normaal echt geen voorstander van maar het smaakte me gewoon Mega goed woensdag.

Vanavond dan een poging tot yoga gedaan.  Oké dus egt tog niet wat voor mij. En dan zegt ze dat je even aan niets moet denken dus niet aan eten ofzo.  Ja daar ga ik al. Ik Had de menu kaart van Bali fit café al in gedachten wat ik hierna zou eten.  Lig ik daar ik voor mij nogal ongemakkelijke situatie zegt ze dat je goed naar je lichaam niet luisteren.  Nou ik hoef niet te luisteren , ik voel mn buik al the down dog doen maar dan in tempo.

Snel iets gegeten hierna . Douchen . Get dressed en op naar de cocktail workshop.

Ik voelde me niet zo lekker maar AG gewoon proberen.  Kort: 30 minuten en Daisy gaf me een lift op de scooter naar hotel. 10 minuten lopen alleen in het donker zag ik echt niet zitten.  Plus ik zit ok niet in mn cardio fase nu om wegterennen mocht er wat gebeuren.  Ha-ha

Morgen laatste dagje . Ik ben wel blij dat ik eigenlijk de hele dag wel redelijk te pas ben en This nu standaart  om 9/10 uur de ellende begint.  Ik ga maar snel slapen dan merk ik er ff niks van . Hoop ik  xx

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat