Saturday & sunday end of the story

1 mei 2016

Zaterdag 30 april.

Laatste officeel hele dag op bali.

Vanochtend wekker ging om 7.30

Pff kon nog wel even langer blijven liggen.

Lag echt in coma.  Boven ontbeten bij het hotel. Best grappig want het Is vergeleken met andere ontbijt tentjes enzo echt heel saai. Maar gewoon 2 simple bruine toast met een omelet is echt zo omeunig lekker en mn buik can handle it.

Daarna na balifit Café gelopen om afscheid te nemen van iedereen. Sommige blijven nog

Paar gaan naar andere plek en ik en 2 anderen vertrekken morgenmiddag om 3 uur. Wij hebben de avond vlucht van 9. rond 8/9 uur maandag ochtend ben ik op schiphol. Althans dat hoop ik toch.

Aangezien vandaag iedereen zn eigengang Gaat wou ik ok wat doen wat ik echt leuk vind. Dus taxi geregeld en ik ben naar seminayk gegaan. Afgedropt at the beach. Me een mooi plekje uitgezocht. Uiteraard betaald voor mn bedje. Maar Hey. Ik lag wel ff fancy onder een paracolletje 5 stappen verwijderd van het water en paar meter achter me een strand tentje. Smiddags een lassie gehad als lunch. Ja ik doe het maar even veilig

Gewoon mango Strawberries inde mix en ik vind het wel best . Zo heerlijk hè . Even een dagje compleet voor je zelf en genieten op het strand. Het Is wel zoo onwijs warm. Om de 10 minuten moet je het water wel in. En er Is niet tegen aan te smeren.  Uurtje of half 4 terug gelopen naar de plek waar ik ok ben  afgezet. Ik zag dat er veel taxi's langs kwamen. Ik voelde me al nogal verbrand. . Loop je een keer met je bikini swoel over het strand. Voelde me echt MR Crabs. Zie je er uit als een  kreeft Ja echt gewoon nog rooier dan zo'n ding dier water geval Heh ik kom even niet op de naam.

Snel een taxi kunnen vinden. Wat ik zo spannend vond. Want je moet niet zomaar 1tje kiezen . Een bluebird taxi moet je nemen maar wel met die ok letters aan de raamkant hebben want er rijden veel neppers. Zit ik eenmaal in de taxi na eem discussie over money.  Jaja mij houd je niet voor de gek met al die hoge prijzen wat ze vragen. Zit ik erin. Gelijk wel praten ofcourse en dan zie ik de "officele" taxi voorbij rijden. Kak

Zit ik echt alsnog in een neppe. Ze zeggen trouwens allemaal dat ze wel weten waar je hotel Is maar dat weten ze echt niet. Dan bellen ze ondertussen hun kameraadjes op om de weg-_-

Eenmaal in mn badkamer. . Wtf hahahah ik moest zo hard lachen. Ja ik lach wel vaker om mezelf.  Kijk de bedoeling Was  tanning voordat ik weg ga.naja de kleur Is beetje anders. Gedoucht afters op en mn tas ingepakt.  Mn roommate is Gister al vertrokken dus heb alles voor mezelf. Ik Had met mezelf afgesproken mocht ik me beter voelen en de buik houd zich stabiel dan eet ik de laatste avond sushi. And I did. Google maps aan en gaan. Wil je lachen?  Ik ben er letterlijk tegen aan gelopen en paar meter verder gelopen. Kijk het zit zo ik hoorde van iemand dat het bij *dat cafeetje tegen over zat dus daar liep ik naartoe. Vond het al zo gek dat mn route wijzer gewoon totaal de andere kant op ging. Anyway. Kheb het wel gevonden hoor. Zulke dingen duren altijd wat langer bij mij. Yes yess hele balkon voor mezelf en wat genieten. En de 1e ronde 3 sushi viel goed. Voelde ok een reefed dag opkomen dus nog ff war besteld en als toetje een Strawberry cheesecake. Heaven on earth.  Zondag ochtend even snel terug lopen want echt zo schamen ik kwam 1000 te kort. Praten We over 2/3 euro I guess ? Alleen In de taxi overleefd dan overleef ik dat stukje naar huis lopen in het donker ook. Wel met een Nederlandse tempo. En dan nog iets sneller. Achja het Is zo druk op de straten . Maar ben altijd bang voor dat ene steegje waar ik door moet lopen. Ok overleefd. Verder ingepakt en lekker geslapen.

Zondag

Vandaag om 12 uur officeel moeten We uitchecken we proberen er nog even wat uurtjes bij aan te plakken want om half 4 gaan We pas weg en dit weer Is echt zwetend dus douchen voordat We weggaan would be nice. Dan vlieg ik om 9 uur en dan hopen dat ik de uren overleef met mn bacterie hahah.

Even terug kijkend naar de week. Het komt mischien over aan de blogs te lezen dat ik er niks aan hèb gehad maar dat Is natuurijk niet waar. woensdag Was de 1e dag dat ik ziek werd en ok helaas de hele dag in bed moest liggen maar de rest van de dagen waren echte vakantie dagen. Veeeeel rust en tegen de avond aan moest ik gewoon optijd in bed liggen. En 2 lunches met de groep overgeslagen. Tuurlijk had ik de week anders voorgesteld ik wou echt meerdere lessen per dag doen en hele dag fit zijn. Nou Had ik dit thuis niet met mezelf afgesproken want ik train al 6 x per week en wou noujuist yoga doen. Maar naar rde training for warriors Maandag was ik al direct om. Ik moet gewoon zweten en tot het uiterste gaan. Dus mn lichaam heeft nu wel even dagen rust gehad. Ok wel goed denk ik. Maar ehm over het eten hier . Dit Is best grappig maar na woensdag kwam bij de meeste van de groep de smoothiebowls de strot uit. Je verlangt gewoon weer naar je havermout thuis. Naja ik al helemaal natuurlijk. Ik heb MaMa allang op pad gestuurd om beschuit te halen want ik heb echt zin aan beschuiten met kaas.

nee ik heb echt een leuke week gehad. Canggu is leuk plaatsje. Aanrader. Nou Had ik wel graag naar ubud gewild in het noorden want daar Is meer natuur en dat mis Ik hier.  Maar dat traffic hier en de Balinese mensen ben ik nog geen fan van. Vind het ok slecht dat velen niet eens normaal engels kunnen in het restaurant en dat een vriendin van mij gewoon kip kreeg die zeker niet gaar Was van

Binnen bij balifit Café . Ja ik wordt er pissig van.

Maar ehm ik neem wat zon mee!  Hoorde dat het weer beter wordt dus das zeker een mooi thuis komen.  Ik stop er mee. Moet nog wat kleine dingetjes doen en dan rap op het moooooie twente aan!! En Heeeel snel weer 100%beter worden en weer aan het ijzer hangen . Spieren kweken bij de leukste gym!!

Dikke bali bacterie lebbers! ! Xxxx

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat