Day 3 4 5

28 april 2016 - Kuta Utara, Indonesië

Zondag 24 .april

Om 9 uur gezamenlijke ontbijt bij het bali fit café. Ik als echte ontbijt koningen. Dit is gewoon heaven. En we gaan ok helemaal los.

Detox Juice smoothie bowl en oh die protein pancakes passen er ok nog wel in.  Op dit moment moet ik even weer terug kijken naar het gesprek van mam en mij om te kijken wat ik hierna ok al weer gedaan heb.  (Vakantie hè ) ohja volgens mij zijn We even het dorpje in gelopen . Wrlyk nog ergens gestopt voor een smoothie en om 11 uur hadden We een mindfulness workshop/cursus.  Dat gaat een uitdaging worden want ik ben egt een anti yoga persoon.  Ik dwaal zowiezo al om de minuut weg en niet zo'n klein beetje ook

Dus daar lig in dan op een matje.  We krijgen allemaal iets in onze handen en We mogen er alleen aan voelen en ruiken uiteraard ogen dicht houden. Het Was eem dadel wat ik direct al voelde en yeeeey die mochten We opeten.helaas elke.mindfulleten.  Dus je laat het eerst op je tong zitten langzamerhand mag je er op kauwen .. HOOOW nog niet doorslikken zegt ze nog even snel en ik kan alles nog snel binnen houden Hahahaha jezus wat Is dit lastig zeg.  Mam zegt Altijd al zo vaak tegen mij dat ik eet als onze hond  .. schrop alles nogal snel naar binnen en vervolgens heb ik buikpijn!  We kregen dus ok als huiswerk dit vaker te doen deze vakantie .

Mindfulleten. .  We zijn inmiddels 2 dagen verder en het Is me nog niet gelukt.  En ik kan echt niet als ik thuis ben en ik ben thuis van bodykicks 1 minuut kauwen op mn broccoli Hahaha fuck dat wordt um egt niet

Oké ik dwaal compleet af. Smiddags heb ik mn eerste surf les gehad.  Per 2 tal 1 coach.  Godzijdank want je mag wel een grote vlag op me plakken als ik in de zee lig. . Waarom?  Ik heb zwemdiploma A.  Verder kwam ik niet.  Zullig hè.

We kregen een surf shirt aan  ( elke blij want surfen in mn bikini alleen met die harde golven vraagt om problemen. . Sta ik daar in mn blote kont op zo'n surf board terwijl het hele strand toekijkt .. *fantasie

We kregen even 5 minuten les op het strand hoe je op een board moet staan en hop het water in.  Ik kan je vertellen dat dat nog het zwaarst Is. Je moet telkens over die golven heen en peddelen peddelen peddelen om zsm okhverder de zee in te kunnen.  En guess what ik stond whaaaaaa omg Was echt blij. . Was wel ff afgeleid door al die knappe surfdudes.

Danm.  Maar dat heb ik dan weer. Ten eerste. . Ik sta alles behalve normaal op het surfboard. . Van die gebogen knietjes wat half over elkaar heen staat alsof ik naar de wc moet en mn kop ziet er uit als een mislukte aangespoelde verbrande zeemeermin .

Mijn Balinese coach was ook behoorlijk fannetiek Manman ik moet dus telkens weer naar hem toezwemmem en dan Was ik er bijna peddeld die helemaal naar links en dan verwachten dak dr maar achteraan vis.

Na 2 uur ben je wel vermoeit. Maar super gave ervaring.  Kheb niet eens 1 X gedacht aan een haai ! Na het surfen afspraak gemaakt voor een massage die ok bij in het retreat zit . Bij een leuk tentje weer een fruit smoothie gehad en in het hotel even goed bijkomen. Savonds zijn We naar een Mexicaans restaurant geweest. Ok weer Mega fijn. Optijd in bed wat resulteert totaal geen slaap en das ff kut want de wekker gaat om 7 uur Because. .

Monday funday 25.

7:30 let's go de eerste gezamenlijke TWF training. Iedereen ligt nerveus want je weet niet wat je kunt verwachten.. ok dacht helemaal dood te gaan ok ivm de hitte.maar super fijne training. En jawel de shirtjes kunnen uit dus dat scheelt al een geplak. En ik wist niet dat ik bijna 5 chinups kon without bands. As ik thuis kom ga ik oefenen bij bk voor 10. Hierna om de hoek ontbeten( BalifitCafe ) met smoothie bowl en protein pancakes.  Yumm!

Om 11 uur hadden We kombucha tasting.  Wat?   Ja hoe leg ik dit uit. Soort van applecider iets met prosses home made en daar dus verschillende smaken geproeft.  Eigenlijk jammer dat er geen foto van onze hoofden zijn gemaakt want de kerel die ons dus die tasting gaf Had zulke tering mooie ogen dat We allemaal wegdwaalden. Smiddags met de taxi richting plaatsje seyminak waarschijnlijk typ ik het fout. Om een poging tot shoppen te doen .. Echt te warm.. ik ben met 2 anderen richting het strand gelopen. Vond het stadje toch niet zo leuk. . Je moet zo uitkijken waar je loopt en de taxi's en scooter rijders vliegen je om de oren. Dit trafic hier Is echt helemaal uit de hand. .

Strand was mega mooi.. mooier dan canggu beach. We hebben ons lux bedje op gezocht en neer geploft.  Was wel even een moment op happyness om te zwemmen in de zee en als een klein kind door de golven heen. Toen ik daar zo liep Had ik echt een flash back naar toen ik in Australië ok over het strand liep en dat waren mn laatste dagen van die reis toen. Ik weet nog precies hoe ik me toen voelde. En zo gaaf dat ik dan alsnog in bali Benwant dat wou ik al heen toen in in NZ zat. Mn mindset is iig wel behoorlijk veranderd haha en ik zit ok veeel beter in mn vel. Hoewel ik thuis een best schema aanhoud kwa training en voeding en ik al heel lang alles track en bijhoud kan dat hier natuurlijk niet en daar heb ik totaal geen moeite mee. Eten waar ik zin aan hèb en ik wil me nergens schuldig over voelen. En dat heb ik mijn hele reis toen ik in NZ zat wel gedaan.. spijt dat ik toch ben gaan reizen  met een ED heb ik niet. Maar dat ik het mezelf zo moeilijk heb gemaakt die tijd en ik er veel meer uit Had kunnen halen heb ik wel. En daar baal ik nog steeds flink van. Ik kan tijden niet terug halen en veranderen.   Maar wel met een flinke glimlach toch nog over het prachtige strand op bali lopen en denken dat ik het wel ff gedaan heb allemaal en hoe ver ik al ben gekomen. Nieuwe ideeën op doen.

En even intens gelukkig zijn.

Tegen een urtje of 5 ben ik alleen in de taxi terug gegaan. Dames die waren shoppen waren al in canngu en met wie ik op strand lag wouden blijven .ik wou graag de yoga les mee pakken.  Ik ben geen held.  Ik ben een ontzettende skijterd. . Een dik uur heb ik in de taxi gezeten want alles stond gewoon in de file.  Ronduit vreselijk. Echt kut. Stopt ie ok nog eens bij het verkeerde hotel. Ik Was gewoon pissig. Voordat ik de taxi in stap vroeg ik nog zo of ie wist waar Frii hotel is of gewoon bij bali fit. Yes yess I do. Naja anyway werd ik toch nog veilig afgezet . Hapje gegeten bij her bali fit café en echte Balinese Coffee gedronken bij een tentje tegen over ons hotel. Niet zo slim want Keal ey wat een sterke koffie.. en ok nog in zo'n kannetje. . Zuip ik ook nog eens alles op.  Gevolg. .geen slaap uiteraard.

Dinsdag 26. Let's go workout :

Wekker op 8 . Even bij ons hotel boven op het dakterras een omelet gehad met koffie en stukje gelopen naar de gold dust massage om te vragen of ik iets eerder mag ivm een yoga les die ik wil volgen .

Snel terug naar heb hotel om mn sport kleding weer aan te trekken en ff een flink ontbijt nemen bij balifit Café. Want ik heb om half 11 mijn 1e personaltraining met Mark. Een van de beste van Bali . Dus lichtelijk nerveus Was ik wel een beetje ja. Van te voren moest je opschrijven wat je doelen zijn ect. Ik heb upperboddy opgeschreven om mn knieën een beetje te besparen. Nou ik kan je vertellen.

Betere PT krijg je niet. Wat Is die man goed. Ik heb me dan ook ff veel geleerd in zo'n kort uurtje. Mijn techniek Was perect bij alle oefeningen dat vond ik wel super gaaf om te horen. Nou deed ik natuurlijk ook extra hard mn best haha.  Na de PT Had ik dan eindelijk mn massage.  Al zwetend loop ik gold dust binnen en ben al snel aan de buurt. Mag een voorkeur geven voor een harde medium of zachte massage .. nouja dan doe maar medium want alles zit echt vast. Wordt zo'n klein kamertje in geduwd krijg zo'n hygiëne weg werp onderbroekje  ( althans dat hoop ik toch) aan.  Dit Is echt niks voor mij.. ben alles behalve ontspannen.

Moet ik ok nog eens flink inademen en krijg je egt zo'n rare lucht binnen vervolgens krijg ikook nog eens een doek over mn gezicht. Massage deed pijn . Wat ik al verwachte ze bleef ok verrekte lang bij mijn  rug en ik werd en naar van voelde alles los kraken. even bijkomen met een glaswater en ik hèb nog even 15 minuten in de lobby gezeten want ik voelde me zo duizelig. En ik had het vreselijk koud. Dan weer terug lopen naar het hotel in de hitte en al het vieze olie er weer afdouchen. Daarna op bed geleden en geslapen. . Lichte Kermis in mn darmen. Uurtje of half 8 hapje gegeten bij balifit café met de ladies en rond 9 weer mn bed in gedoken want ik voelde me echt verrot. Je voelt um al aankomen. .

Woensdag . Koningsdag ellyfitnotsofit hello bali Belly.

Wekker op half7.  Ah wie weet voel ik me morgen eenstuk beter dacht ik gister . Nope. . Wekker verzet tot half9. Ik wou graag mee doen aan de box training.  Dus dan maar maar een yoga klasje pakken om half 11

S ' ochtend boven bij het hotel bak koffie gedronken en een Protein bar . Dat Was van balkon naar wc . KUT !! Dis nie goed

Dus We beginnen maar direct met de reis pillen.  Weer op bed gelegen en rond half 10 naar balifit Café en eem ontbijt eten. Het smaakte me totaal niet en ik Had het nog niet op en rap richting mn hotel kamer . Ik kon mn dag al inplannen.  Op mn bed 3 stappen verwijderd van de wc. En dat Was mn koningsdag. De dames gingen savonds partyen en ik werd om 8 uur wakker . Holy fuck wat zie ik eruit. Lichaam Is ingeslonken en voel me al 5 kg lichter. Op advies van moeders aan de cola en ik drink nooit geen cola I don't even like it.  Maar ik Was me dan even dolgelukkig dat ik 5 minuten later op mn bed lag met een blikje koude cola 1 liter water en een snickers .. snickers zit uiteraard al verpakt dus hier kunnen ze me niks mee maken Hahaha . Wat Had ik zin aan die suiker boost en het deed me echt goed.  Had nog een zakje zout hydration ofzo iets gekregen tegen uitdroging en zo de nacht wel redelijk door gekomen . En maar bidden dat ik donderdag Aub iets beter te pas ben.

Hugs en knuffel from bali