Bali adventure day 1*2

26 april 2016 - North Kuta, Indonesië

Balllliii! ! Here I come!!

Ik heb me paar maanden geleden aangemeld voor de ilovehealth bali retreat.  Mensen vragen hoe in godsnaam kom je daarbij en hoezo opeens naar bali. . Nou even in korte woorden  ; gestrest,  vermoeit, sagarijnig  (ja serieus )  mis avontuur? Wil ff uit de comfort zone , en het Was weer eens een nacht dat ik niet kan slapen. . Hoe kan dat nou. . Lekker dagje gewerkt .. goeie training gehad en voeding ok wel onder controle. Anyway denk dat elk mens wel ff zn Klote periodes hebben. Dus ik zat om 3 uur ff op Facebook.  Zag deze advertentie voorbij komen. Op geklikt on 1 minuut ff snel doorgelezen en haar direct al een mailtje gestuurd met hou Aub een plek vrij want ik wil mee .

Sporten Healthy food en chillen surfen. Allemaal voor je geregeld. Dat scheelt mij ok weer stress.

Ja mijn perect vakantie.  regelen met werk. Van donderdag tot zondag.. ff paar dahrn er tussenuit

Hupppaa Spuiten dr in. Waar ik dus ok al een week van te voren tegen op zat.  Yep ik ben een piepkonijn dat bang Is voor naalden. Kijk ik droom dan direct dat ze me in de arm spier verkeerd prikken en ik verder moet leven met een dooie arm. Ticket geboekt check ✔ en nog even snel wat nieuwe zomer kleding kopen omdat ik zogenaamd niks heb. Maar seriues de xs hotpants kwam niet over mn billen heen . Goed toch #bootygainz

Donderdag 21 april.  Om 3 uur heeft pap me weggebracht naar schiphol!   Super lief . Vind het moment altijd zo spannend dat pa mij dan een omeunie knuffel geeft en vervolgend weg rijdt en ik daar zo alleen met mn koffer dan begint de reis toch echt wel.  En even zo'n trowback momentje naar mn NZ reis.

Binnen 5 minuten seriues lag mn koffer al op de band en Was ik door de douane. Gunstig tijdstip. Ik Had dus nog redelijk wat uurtjes om heen en weer te lopen door schiphol. Koffie hier koffie daar en even laatste broodje om niet meer het heerlijke eten van het vliegtuig te hoeven eten.  En de 1e 20€ is al weg haha Manman wat duur. En ook gewoon alsnogbuit verveling de stukjes kip eten in het vliegtuig uit verveling. Reis ging zo snel. . Schiet ok op als je alleen bij de koffie en voedsel wakker wordt en dana weer slaapt. Ik had al een meisje ontmoet op schiphol ok van de retreat. Dat is super leuk en vooral bij aankomst op denpasar. Was inmiddels half 8 savonds en als je dus door die deuren komt. . Eerst krijg je een vlaag van 30 graden to your face en dan komt er toch een kolonie Balinese mannen op je af joh. Dacht wat gebeurt hier dan. Ze willen je dol graag mee hebben in de taxi. .  Tot ergenis lopen ze gewoon achter je kont aan . Blijven staan als je gaat zitten. Na een 16/17 uur lange vlucht wil je ze het liefst met een grote bezem weg schuiven.  *fantasie*

Buiten toch maar met een *taxichauffeur  mee de auto in gestapt. Ik kan je vertellen. . Dat dit . Die avond echt even een van mn doodsangsten momenten waren . Miss alsik me iets meer Had verdiept over bali had ik me niet zo druk hoeven te maken.  This donker je rijdt in een drukke stad en je hebt eigenlijk geen flauw idee of je wel in een veilige taxi zit. En dan vraagg mn mede passagier ook nog aan mij of ik wel gezien Had of hij wel zo'n officeel taxi kaartje om zn nek Had. Ja dit is e ht typisch mij. . Dit Is seriues wel behoorlijk belangrijk. Om de rit dramatischer te maken reden We op gegeven moment echt ergens in the middle of now where. Enige ste wat ik hoopte Was dat ie Aub niet de auto zou stoppen. Want jah dan ben ik echt de sjaak. Probeer me dan altijd ff wel een escape plan te bedenken maar ik maak mezelf zo gek. Ff verhaal vooruit we zijn veilig gebracht bij ons hotel. We verblijven in het Frii hotel naast bali fit waar alle sportlessen worden gegeven.  Was inmiddels ook 10 uur volgens mij. Geslapen heb ik uiteraard niet want dat Had ik in het vliegtuig al gedaan.

Zaterdag ochtend bij het hotel wat gegeten . Was niet heel spectaculair. . Fruit en 1 klein pannekoekje daarna naar het strand gelopen met 2 andere meiden van de retreat die ik inmiddels ontmoet Had. En daarna toch echt mn 1e echte ontbijt.. die van die instagram bali breakfast foto's. 3 uur een gezamenlijke lunch bij het bali fit café.  Spannend want dan ontmoet je iedereen waarmee je de week doorbrengt . Maar echt direct super enthousiast en onze begeleider  ( Hahaha nee dit klinkt niet juist .alsof We een stel mongolen zijn maar. Ik kom niet op het juiste woord .. zei nam in iedergeval even het programma door voor de week. Zo cool.. wordt echt zweten met al die sportlessen . Heerlijk gelucht btw. Daarna even aan het zwembad gelegen bij ons hotel wat ok zeker heel goed te doen Is . Om 6 uur hadden We een sunset drink bij het strand. Eerste coconut gehad. Daar even gezeten en savonds rond 8 naar een bbq tentje gelopen.  Lekker over het strand .. heerlijk vaka tie gevoel. Tentje was geweldig .. lange vriezer vakken en daar ligt het. . Het water liep me in de mond toen ik de stukken verse zalm en tonijn zag liggen. Je kiest je stukje die doen  ze op de bbq en vervolgens  over de salade buffet heen.  Kost ok allemaal geen drol en mens wat lekker. Moest wel ff aan me zusjes denken oh die zullen hier ok een moord voor doen. Optijd naar bed. Iets te want het Was nog maar 10 ong.  Opzich wel lekker geslapen maar de muggen komen een of andere manier telkens binnen. Ben er inmiddels wel achter. Iedere middag wordt onze kamer schoongemaakt en dan late ze lekker de kamer wapperen. Maaaaarrr wel een schoonbed. . Althans dat denk ik

Zou me ok gewoon niks verbazen dat ze er gewoon even met een stofzuiger over heen scheuren.

Dit Was um ff
Xcxc Liefs uit bali